• پیام دکتر مصدق

    چه زنده باشم و چه نباشم امیدوارم و بلکه یقین دارم که این آتش خاموش نخواهد شد . زنان و مردان بیداراین کشور مبارزه ملی را آنقدر دنبال می کنند تا به نتیجه برسد .اگر قرار باشد در خانه خود آزادی عمل نداشته باشیم... مرگ بر چنین زندگی ترجیح دارد و مسلم است که ملت ایران با آن سوابق درخشان تاریخی و خدماتی که به فرهنگ و تمدن جهان کرده است هرگز زیر بار این ننگ نمی رود. ادامه..

دکتر مهدی خزعلی بازداشت شد.

جـــرس: مهدی خزعلی، نویسنده، پزشک و وبلاگ نویس منتقد دولت، امروز چهارشنبه ٢١ مهر ماه ۸۹، توسط ماموران امنیتی بازداشت شد.
به گزارش منابع خبری جرس، آخرین اخبار حاکی از آنست که خزئلی.از طرف قاضی شعبه چهارم امنیت احضارشده بود و ظهر امروز ساعت حدود 1 بعد از ظهر 4 نفر وی را بازداشت می کنند .

به گفته فرزند خزئلی، وی صبح امروز چهارشنبه۲۱ مهر ماه از طرف پلیس امینت تهدید و سپس به زندان اوین برای بازجویی احضار شد و قرار بازداشت موقت وی صادر گردید. اتهام وی در دادگاه توسط بازپرس از پیش تعیین شده وزارت اطلاعات،اقدام علیه امنیت ملی و تشویش اذهان عمومی ذکر شده است.
گفتنی است مهدی خزعلی، در سال‌های اخیر، انتقادات تندی علیه محمود احمدی‌نژاد در وبلاگ شخصی خود مطرح ساخت که در پاره ای اوقات بازتاب‌هایی در رسانه‌های جهانی و داخلی داشته‌است.
صلاحیّت وی به‌دلیل مطالبی که در انتقاد از دولت منتشر ساخته‌است در انتخابات مجلس شورای اسلامی و سازمان نظام پزشکی نیز رد شده بود.
وی در جریان حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری دستگیر و زندانی شد.
در همان زمان پدرش آیت‌الله خزعلی، در اعلامیّه‌ای از فرزندش اعلام برائت کرد. مهدی خزعلی نیز در بیانیّه‌ای که پس از انتخابات ریاست جمهوری منتشر گردید ، ضمن تأکید بر ادای احترام به پیشگاه پدر گفت: «می‌فرمایند: اگر پدر راضی نباشد روزهٔ مستحبّی حرام است» می‌گویم «بلی؛ امّا جهاد واجب را می‌شود به امر پدر ترک کرد؟ مسئلهٔ رفع ظلم و استبداد است و بر همگان واجب و اذن پدر شرط نیست.»
وی سال گذشته توسّط دادگاه ویژه روحانیت بازداشت و سپس زندانی شده بود ؛ که پس از احضار و پیش از دستگیری در وبگاه شخصی‌اش نوشته بود «نمی‌دانم در من چه روحانیّتی دیده‌اند که مرا به این دادگاه احضار نموده‌اند!»
مهدی خزعلی تاکنون با قرار وثیقه آزاد بود.

یک پاسخ

  1. سلام شوهر خواهرم که بسیجی‌ هست میگفت بهشان گفتند که اگر اتفاقی‌ مثل ژاپن برای نیروگاه بوشهر یا نتنز بیفتد باید قرص‌های یود و پتاسیم بخورند متاسفانه داروخانه‌های این شهرها خبر دادند که دولت تمامی‌ این قرصها را برای پاسداران و بسیجیها خریداری کرده. به عبارت دیگر مردم باید بروند بمیرند. همیشه میگفتند بسیج یعنی ملت اگر ملت بسیج واقعی‌ هستند چرا دارو فقط برای پاسدارها هست و نه برای مردم. شوهر خواهرم این سوال را می‌کند ولی‌ جرات نکرد خودش بنویسد.

بیان دیدگاه