• پیام دکتر مصدق

    چه زنده باشم و چه نباشم امیدوارم و بلکه یقین دارم که این آتش خاموش نخواهد شد . زنان و مردان بیداراین کشور مبارزه ملی را آنقدر دنبال می کنند تا به نتیجه برسد .اگر قرار باشد در خانه خود آزادی عمل نداشته باشیم... مرگ بر چنین زندگی ترجیح دارد و مسلم است که ملت ایران با آن سوابق درخشان تاریخی و خدماتی که به فرهنگ و تمدن جهان کرده است هرگز زیر بار این ننگ نمی رود. ادامه..

عکس: این پسران در لباس دختران بیشتر شبیه چه کسانی هستند؟

سه عکس اول را ببینید. اینها تصاویر پسرانی هستند که در تمسخر دختران و زنان پیشگام جنبش سبز، در مانور امنیت و اقتدار!( رجوع کنید به عاشورای سال 88 تا اقتدار واقعی رادان و امثالهم را ببینید.) اخیر نیروی انتظامی، با لباس و آرایش زنانه و در پوششی موهن به خیابان آمده اند. این سه تصویر را خوب ببینید و آنها را به خاطر بسپارید. بعد می رویم سراغ تصاویر بعدی و یک مقایسه ساده انجام می دهیم.


پوشش هر انسان جزو آزادی های فردی اوست و هیچ کس را نباید به خاطر نوع پوششی که اختیار می کند،  تمسخر کرد. اما می خواهیم یک مقایسه بسیار ساده انجام دهیم.

تصاویر بعدی مربوط به زنان شجاعی هستند که در زیر همه سرکوب ها به خیابان آمدند و خواسته های به حق خود را بیان کردند. از دید حاکمیت، اینها زنان بد جامعه ما هستند و باید به خاطر زن بودنشان و پوششان و همه چیزشان  تمسخر و تحقیر شوند. نمونه ای از این تمسخر را در تصاویر اولیه دیدیم.


 



..

یکبار دیگر به یکی از تصاویر تمسخر زنان مبارز و آگاه نگاه کنید.

حال نقطه چین ها را ادامه دهید تا ببینید. آیا این تصاویر برایتان آشنا نیستند؟

.

.






یک سوال: به نظر شما 3 تصویر اول به تصاویر آخر شبیه تر هستند یا به تصاویر میانی؟

در ضمن آقایان حکومتی اولا اگر عاشورای 88 را از یاد برده اید من می توانم لینک بدهم بروید فیلمهایش را ببینید،تجدید خاطره کنید( توصیه می کنم فیلمی که رادان در آن پته پته می کند و دست و پایش می لرزد را حتما ببینید.)در ثانی حالا عاشورا به کنار ، یادتان رفته سر جریان مجید توکلی (شرف جنبش دانشجویی) چه بلایی سرتون اومد یادتون نیست که مجید ما تحقیر نشد، تکثیر شد.

به خدا قسم که همین زنان و دختران که سالها زیر شلاق انواع تبعیض های جنسیتی شما بوده اند و تمسخرشان میکنید ، روزی بر فراز ویرانه های حکومت ظلم شما پرچمدار آزادی و آزادگی در سرزمین پاک ایران خواهند بود.

یه روز خوب میاد… به امید اون روز.

12 پاسخ

  1. آخوندها حق دارند که رو بسیجیها سرمایه گذاری کردن . اینا با آرایش و لباس دخترونه چه تیکه ایند . بسیجیها خوب رییساتونو شارژ کنید که اجرتون با اقا. زرششششششششششششششک

  2. آره دیگه داستان داستان کورش و نامش به پادشاه روم که گفت «هر کسی برای نداشته هایش میجنگد» ما برای آزادی میجنگیم و این بسیجی ها برای دین و ناموس و شرف که هیچ کودمشون رو ندارن بی همه چیزا.

  3. چه جالبه توي مانور اقتدار !!! چه چيزايي رو مسخره كردند راي و آزادي !!!!

  4. فاتحه ی ایران را زمانی خواندیم که اعراب را آقایی بخشیدیم

  5. از این نوع ادما زیاده که به خاطر سانیدیس کلوچه چه کارای نمیکنن خون اونای که ریخته شده هیچ وقت پایمال نخواهد شد درود بر ازادی ازاد اندیشان

  6. به نظر من این سه تصویر آخر از همشون بدبخت ترن.بقیه یا فکر دارن (سبزا) یا پول (بسیجیای مفت خور)

  7. نکته مهم اینه که وقتی موقع طرفداری از آقایان باشه اگه خانمی لخت هم بیاد تو خیابون باعث افتخار اما اگه موقع انتقاد باشه اصلا وجود خانوم تو خیابون باعث ذلته!!!!!!!
    برا خودم که منو پیرو اینا میشناسن متاسفم

  8. واقعا جای تاسف و خواری است، که با تحقیر جامعه زنان مسلمان و حقجو،میخواهیم رهبری بشریت و جهان را بعهده بگیریم.
    این جامعه واین اقتصاد وآما روز افزون بیکاری باید در انتظار امروز فرانسه باشیم.
    شاید این روش ها ترفندی برای دلمشغولی من و شما باشه.

  9. كافر همه را به كيش خود پندارد

  10. Baadazoohre Ashoors ra kamtar kassi didi ….In dar moghabele oun chizi nist…valli didim ke sange SAIED EMAMI ha be zamin khord…be har hall lebasse khaharashoonoo pooshidan beran kenare khieyaboon vayssan…..Laat bazi tamoom misheh

  11. اينا شبا كجان ؟

بیان دیدگاه