• پیام دکتر مصدق

    چه زنده باشم و چه نباشم امیدوارم و بلکه یقین دارم که این آتش خاموش نخواهد شد . زنان و مردان بیداراین کشور مبارزه ملی را آنقدر دنبال می کنند تا به نتیجه برسد .اگر قرار باشد در خانه خود آزادی عمل نداشته باشیم... مرگ بر چنین زندگی ترجیح دارد و مسلم است که ملت ایران با آن سوابق درخشان تاریخی و خدماتی که به فرهنگ و تمدن جهان کرده است هرگز زیر بار این ننگ نمی رود. ادامه..

آیت‌الله دستغیب: از روزی بترسید که انگشت حسرت به دهان می‌گيرید

به شما بجهت استقامت در راه حقّ تبريک می گويم و به آنهايی که از حريم مجلس – که در رأس امور است – اين گونه بی تفاوت می گذرند و دين و دنيای مردم را فدای آسايش خويش می نمايند؛ هشدار می دهم که از روزی بترسند که انگشت حسرت به دهان گيرند.

خبرنگاران سبز/ سیاست:
سیداحمد رضا دستغیب نماینده شیراز در مجلس هفته گذشته از نماینده دیگر این استان که از نمایندگان طرفدار دولت و کودتاست سیلی خورد. نمایندگان فراوانی بر وقوع این رویداد شهادت دادند و این نماینده با نوشتن نامه‌ای از رواج فرهنگ شعبان بی‌مخی و بی‌توجهی کامل به قانون اساسی گلایه کرده است و گفته است تا به شکایت وی از نماینده خاطی و بی‌فرهنگ رسیدگی نشود در مجلس حاضر نخواهد شد.

ساعتی پیش وبگاه آیت‌الله دستغیب که از معدود اعضای مجلس خبرگان است که با صدای بلند علیه ظلم ولایت استبدادی فقیه اعتراض کرده است در نامه‌ای به این نماینده وی را به دلیل ایستادگی ستوده و به ستم‌پیشگان هشدار داده که به فکر روزی باشند که حسرت دیگر برایشان سودی نخواهد داشت. متن کامل این نامه به نقل وبگاه رسمی آیت‌ الله دستغیب در زیر می‌آید.
ــــــــــــــــــــــــــــ
حضور محترم دانشمند بزرگوار جناب آقای سيداحمد رضا دستغيب فرزند مرحوم سيدفخرالدين

از خبر سيلی زدن فردی از نمايندگان مجلس شورای اسلامی به شما بخاطر دفاع از حق و قانون اساسی – که بر اساس قرآن و سنت تدوين شده است – با خبر شدم؛ به شما بجهت استقامت در راه حقّ تبريک می گويم و به آنهايی که از حريم مجلس – که در رأس امور است – اين گونه بی تفاوت می گذرند و دين و دنيای مردم را فدای آسايش خويش می نمايند؛ هشدار می دهم که از روزی بترسند که انگشت حسرت به دهان گيرند.

شما، ما و همه دلسوزان کشور جمهوری اسلامی از مسئولين بازگشت به قرآن و سنت و قانون اساسی را می خواهيم که پشت کردن به آن به معنای واقعی اقدام بر عليه امنيت کشور و اختلال در نظام می باشد.
والسلام عليکم و رحمة الله
سيدعلی محمد دستغيب
۲۴ / ۷ / ۸۹

یک پاسخ

  1. آقای دستغیب شما گذاشتید که این اژدهای دو سر قدرت بگیره . در همون بدو تولدش 1367 باید سرشو قطع میکردید . حالا اولین طعمه هاش شما هستید .

بیان دیدگاه