• پیام دکتر مصدق

    چه زنده باشم و چه نباشم امیدوارم و بلکه یقین دارم که این آتش خاموش نخواهد شد . زنان و مردان بیداراین کشور مبارزه ملی را آنقدر دنبال می کنند تا به نتیجه برسد .اگر قرار باشد در خانه خود آزادی عمل نداشته باشیم... مرگ بر چنین زندگی ترجیح دارد و مسلم است که ملت ایران با آن سوابق درخشان تاریخی و خدماتی که به فرهنگ و تمدن جهان کرده است هرگز زیر بار این ننگ نمی رود. ادامه..

نامه سرگشاده مدرسین و طلاب قم و نجف:«دیدار با آیت‌الله خامنه‌ای تأیید جنایت‌هاست»

رادیو ز مانه/ «شما خود می‌دانید که مجتهد مطلق نیز نیستید و در امور شرعیه موظف به تقلید از اعلم فقها و افقه مراجع هستید.»

مدرسین و طلاب قم و نجف (متقن)، در آستانه سفر آیت‌الله خامنه‌ای به قم، نامه سرگشاده‌ تندی خطاب به وی نوشته و به علما، مراجع، روحانیون، مدرسین و طلاب قم گفته‌اند که دیدار با وی «تأیید جنایات و دروغ جلوه دادن تمامی تعابیر اسلامی» است. بنا بر گزارش «متقن»، سایت مدرسین و طلاب قم و نجف (متقن) در این نامه که دور روز پیش منتشر شده است ضمن اعلام این‌که در آستانه سفر آیت‌الله علی خامنه‌ای به شهر قم «فضای شدید امنیتی» بر این شهر و ورودی‌های آن حاکم است، اظهار امیدواری شده که «این نامه بتواند تأثیری بر رفتار رهبر ایران گذارد و ایشان در پیشگاه مردم، از گناهان خویش توبه نماید.»

این گروه از مدرسین و طلاب قم و نجف در نامه خود متذکر شده‌اند که «عامل بیگانه» نیستند و «به‌شدت نگران امنیت ملی و استقلال ایران» هستند.

آن‌ها با اشاره به وقایع پس از انتخابات بحث‌برانگیز دهمین دوره ریاست جمهوری در ایران و «کودتا» نامیدن آن نوشته‌اند که بر اساس « اسناد جدیدی» که هر روز منتشر می‌شوند، رهبر جمهوری اسلامی ایران را «مسئول مستقیم این جنایت و خیانت بزرگ» می‌دانند.

آن‌ها نوشته‌اند: «مردم و تاریخ ایران هرگز نمی‌توانند فجایع کهریزک و اوین، دادگاه‌های نمایشی و سریالی، هتک حرمت مکرر دل‌سوزان و استخوان خوردکرده‌های نظامی که شما سنگ‌اش را به سینه می‌زنید و مشکلات عدیده سیاسی در سطح داخل و بین‌المللی… را در ذهن خود حک نکنند و به‌باد فراموشی سپارند.»

این مدرسین و طلاب، آیت‌الله خامنه‌ای و همراهان‌اش را مسئول به‌وجود آوردن «بحرانی» دانسته‌اند که «استقلال حوزه‌ها را نیز با حکومتی و دولتی‌کردن حوزه‌های علمیه زیر سئوال برده است.»

آن‌ها سیاست‌های حکومت جمهوری اسلامی را «باعث از بین رفتن وجهه روحانیت در بین مردم» دانسته‌اند.

این گروه سپس به بررسی وقایع پیش و پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پرداخته و از «آمارهای دروغ و ساختگی» محمود احمدی‌نژاد در مناظره‌های تلویزیونی با میرحسین موسوی، سکوت آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به نامه علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی به وی، تخلفات گسترده انتخاباتی، قطع وسایل ارتباط جمعی، دستگیری گسترده اصلاح‌طلبان و مردم، تبریک زودهنگام رهبر جمهوری اسلامی به احمدی‌نژاد، سرکوب و کشتار مردم و… نوشته‌اند.

در بخش دیگری از نامه با اشاره «میزان تحصیلات حوزوی» آیت‌الله خامنه‌ای، صلاحیت وی در مرجعیت را غیر قابل قبول دانسته و آورده‌اند: «شما خود می‌دانید که مجتهد مطلق نیز نیستید و در امور شرعیه موظف به تقلید از اعلم فقها و افقه مراجع هستید.»

آن‌ها نوشته‌اند که رهبر جمهوری اسلامی حکومت ولایت فقیه را به یک «خلافت بلامنازع» بدل نموده‌ و او را «باعث وهن اسلام و براندازی نظام» دانسته‌اند.

این مدرسین و طلاب در قسمت دیگر نامه خود مسئول «نقض آشکار استقلال دستگاه قضا» و تبدیل آن به «قوه‌ای کاملأ سیاسی» را نیز آیت‌الله خامنه‌ای دانسته‌ و افزوده‌اند: «شما هر کس را که به ولایت فقیه اعتقاد ندارد به بهانه‌های واهی و مسخره‌ای چون اقدام علیه امنیت ملی به زندان انداخته‌اید و یا او را حصر نموده‌اید.»

آن‌ها آیت‌الله خامنه‌ای را «خطیبی توانا» خوانده‌اند که «خطابت را با فقاهت و ولایت اشتباه گرفته‌ است.»

مدرسین و طلاب قم و نجف (متقن) در انتهای نامه خود، رهبر جمهوری اسلامی ایران را فراخوانده‌اند تا «در اسرع وقت رویه خویش را تغییر دهد.»

15 پاسخ

  1. پس به زودی باید منتظر شنیدن خبر حبس این آقایان نیز باشیم.

  2. این نامه جعلیه. اگر هم راست باشه این آقایون از خامنه ای هم بدترن. هنوز اینقدر بدبخت نشدیم که مدرسین!!!!!! بخان ما رو از دست خامنه ای نجات بدن. خودمون گوششو میگیریم از کشور میندازیمش بیرون.

  3. اینگونه نامه های سرگشاده بدون ذکر نام و امضاء فاقد هرگونه ارزش است و مشابه همین نامه ها را در مخالفت با جنبش سبز هم بارها دیده ایم. منتهی یک نکته مهم در این میان وجود داره که بر می گرده به عدم شهامت حضراتی که تا به امروز ما را در مساجد و تکیه ها همواره به حق طلبی تشویق می کردند و در حالیکه رگ گردنشون بیرون زده بود کلام معروف امام حسین که می گوید: اگر دین ندارید اقلاٌ آزاده باشید را به خورد این ملت می دادند اما امروز که به نام همون دینی که حضرات از قبال اون نان خود و خانواده شان را تامین می کنند هزاران جنایت صورت می گیره نهایتاٌ به چند نامه سرگشاده و بدون نام و نشان که گفتم فاقد هر ارزشی است بسنده می نمایند.

    اونوقت می پرسند که چرا مردم از دین فراری شده اند!!!

  4. درود بر مرجع کبیر تاریخ شیعه ایت الله اعظمی منتظری که پیکر بی جانش و گرد هم ایی میلیونی مردم در زیر سر نیزه مزدوران احمق بیگانه، قلب ها ملیونی را بیشتر به خود اورد و خورشید زمانه اش گرداند. سلطان مفلوک کودتای رفسنجانی/سید احمد و گماشته و ملیجک «امام» فراماسونری جهانی مصباح یزدی لواطگر ،برای گرد هم ایی به دریوزگی می افتند. و این جاست که خدا به نمایش در می اورد که نه پول نفت، نه زور گویی به اخراج کارکنان دولت برای امدن در بدرقه سلطنتی و نه نوکری بیگانگان، عظمت گردهم ایی مرجع کبیر منتظری را نمی سازد، بلکه حکومت بر قلبها مصداق عشق واقعی مردم میگردد.
    درود بر کریم خان زند مستقل، درود بر امیر کبیر مستقل، درود بر مصدق مستقل و درود بر منتظری مستقل و درود بر میر حسین مستقل.
    مزدک

  5. حرف بيخود ميزنين – رهبر رضوان الله از هر عيبي مبراست و استحقاق

    ولي امر مسلمين را داراست

    • آره؛ راس می گی.
      اصلا ایشون خداوند کریم هستند.
      اونی هم که اون بالاست؛ مامور و نماینده ی ایشون در امر خلاقت و اینجور مسائل کوچیک هستن.

  6. غلط اضافی نفرمایید اقا مجتهد اعلم و مرجع شیعیان جهان است

    اون جای شما میسوزه وقتی مردم برای دیدنش بال بال میزنن
    و در حا حاضر
    در دنیا رهبری با این محبوبیت وجود ندارد باشید تا انشالله امام زمان عج ظهور نماید انشالله و توهین های شما به سید ی پاک از سلاله فاطمه زهرا س بی پاسخ نخواهد ماند
    شما پکه در دامان اجنبی پرورش مییابید روتان میشود حرف بزنید بد بختها

  7. چرا نظرات مخالف را پاک میکنید

  8. بدبختها چراغی را که ایزد برفروزد هرانکس پف کند ریشه اش بسوزد

  9. سلام
    چرا به مقام مزخرف رهبری توهین می کنید.
    آقا از هر خیری مبرا هستند.
    ایشان دلسوزانه مردم را به جهنم رهنمایی می کنند.
    ولایت مطلقه وقیح هم هیچ اشکالی ندارد

  10. ما هم از خدا مي خواهيم كه انشاءالله امام ظهور بفرمايند …. چه ديدي شايد اولين گردني كه زده شود گردن همين استاد چفيه به گردن باشد.
    يك سوال؟ وقتي احمدي نژاد درپيتي معاونين خودش را خود انتخاب مي كند و احدي را هم بنده نيست چرا بايد نايب امام زمان را عده اي مفت خور گردن كلفت انتخاب كنند كه در دينداري آنها هم شك است؟
    بيخود نيست كه مي گويند زماني كه امام ظهور مي كند به او تهمت بيديني مي زنند و مي گويند دين جديدي آورده است نعوذ بالله!!!

    • برو در مورد ولایت فقیه مطالعه بکن برو !

      • تا اونجا كه من ميدونمست ونايب امام زمان در زمان غيبت نداريم.اگر قرار بود نايبي باشد
        امام زمان بعد از آنچهار نفر نايب انتخاب ميكرد.در حاليكه در آخرين نامه به نايب خاص آخر گفت كسي را بعد ازخود براي نيابت انتخاب نكن.چون غيبت كبري شروع شده.
        اگر آقاي خامنه اي نايب امام زمان است پس مدركش
        كجاست.اگر حكومت اسلامي بايد باشد براي منع
        حكومت طاغوت است.اين فرد خود طاغوت است.پس
        اين چه حكومت اسلامي اي است.

  11. سلام شوهر خواهرم که بسیجی‌ هست میگفت بهشان گفتند که اگر اتفاقی‌ مثل ژاپن برای نیروگاه بوشهر یا نتنز بیفتد باید قرص‌های یود و پتاسیم بخورند متاسفانه داروخانه‌های این شهرها خبر دادند که دولت تمامی‌ این قرصها را برای پاسداران و بسیجیها خریداری کرده. به عبارت دیگر مردم باید بروند بمیرند. همیشه میگفتند بسیج یعنی ملت اگر ملت بسیج واقعی‌ هستند چرا دارو فقط برای پاسدارها هست و نه برای مردم. شوهر خواهرم این سوال را می‌کند ولی‌ جرات نکرد خودش بنویسد.

بیان دیدگاه